Hus

har vi nu. Och jobb. Det är VÄLDIGT mycket jobb med att fixa ett hus, och det värsta är att jag knappt gjort något ännu, men Mårten har gjort desto mer. Han slipar och fixar och grejjar. Att göra listan har nu uppnått en sådan längd att den inte ens rymms på ett A4 och jag blir matt bara jag tänker på att som ska vara klart innan den 1 maj. Shit!

Förutom husbestyr behöver Volvon lite omsorg, den har fått parkinsons och skakar hur mycket som helst. måste fara och fixa hjulinställning och kanske vikta om däcken.

Lilla vovven (Chips alltså) har jätteont i sin fot och jag har bestämt att hon måste till veterinären och jag vet vem som kommer att fara med henne... det är inte min mamma och inte min pappa heller...

Dessutom ska det jobbas lite ibland, men jag är iallafall ledig imorgon, och det behövs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska det städas då?

/Linda Städsugen

2007-05-01 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback