Påsk

Nu är det påsk.
Solen ska skina- den skiner inte.
Jag ska åka skidor - har jag hittills inte gjort.
Det ska vara varmt - det är det inte. 
Men. 
Idag har jag, eller mest Mårten och min pappa, lagat min bil! Hurra, Hurra Hurraaa! Fast nyss när vi körde från ursviken såg vi att en baklampa gått sönder. Men att laga den är nog ett ingrepp som jag kan klara, hoppas jag. Har träffat världens bästa brorsbarn idag. Inah är verkligen jättemysig, även om faster höll sig lite på sin kant så jag inte skulle överföra alltför många förklylningsbakterier på henne. (Skyller för övrigt den här förkylningen på Johan Löfgren ;) 

Jag har varit och lagat min fot hos Allan och idag fick jag ta bort tejpen som jag haft som stöd runt foten i 3 dagar. Gissa om det var skönt! Det är en lyx att få duscha utan att ha en fot i handfatet :) Har haft lite ömt i foten idag vid några tillfällen, men jag tror att den kommer att vara hel till nästa måndag då jag planerar stå på mattan igen... Längtar! 

Mårten berättade just vart jag slarvat bort batteriladdaren, så nu kan jag ladda batteriet till kameran, och då kan jag ta kort på min present som jag fick av Mårten när jag fyllde år... Jättefin är den! Ska gå och ladda nu på en gång så kan jag visa!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad ar det för ett fel på foten nu då? Skönt att den blir bättre i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback