jobb

Min hjärna har fastnat. I jobbträsket. Jag kan typ inte tänka på något annat än hur jag ska skaffa jobb, hur jag ska orka jobba när jag har skaffat jobb och om jag kommer att få ihop tillräckligt med pengar för det jobb som jag eventuellt kommer att skaffa och orka med. Jaa... en tillsvidareanställning hade suttit fint.

Men nu är det som det är, och just i veckan har jag hur mycket jobb som helst! Ledig 1 dag bara. På torsdag. Då vill jag göra någon sorts ledig aktivitet, kanske vara vid något vatten. På kvällen är det meningen att jag ska spela med Jocke (för första gången på 1000 år) så det ska bli riktigt roligt.

Men nu väntar tanter som vill krypa isäng och tanter som inte alls vill krypa isäng... Undra vilka jag ska störa först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback