HUS

Jag är med hus! Å herregud! Hur gick det här till? Men det känns bara hur roligt som helst! Undra om katterna kommer att gilla att vara kågekatter... Bäst att inte fråga, ifall dom säger nej... Nu ska här tapetseras och byggas toaletter, men först vill huset bli besiktigat och sedan vill det lånas en ansenlig summa pengar... men om jag inte tänker på det utan koncentrear mej på att jag kommer att ha en aldeles egen tomt att sola på i sommar då känns det bara underbart! Hurra, Hurra Hurra!


Hur ska detta då firas? Jag har ingen aning, jag har aldrig köpt hus förut. Några tips någon? Tårta kanske? Jag vet inte, men fira måste vi ju, kanske imorgon, då är det ju fredag! 


Kommentarer
Postat av: FluffysFailure

Grattis! Dags att skaffa snöskoter, snöskyffel, barskåp, torkskåp och vapenskåp. Glöm inte hemmabioanläggning, walk-in humidor, åkgräsklippare och en 10 meters luftpistol bana.

Postat av: kicki

Heja heja heja! Grattis! Nu blir det inflyttningsfest, och firarfest! =) Åsen födelsedagsfest! Åsen....oj vad mycke fest! Inflyttningsfest hos Jocke å Linda får vi ju inte heller glömma! Fest, fest, massor utav fest!

2007-03-01 @ 22:42:00
Postat av: kicki

Heja heja heja! Grattis! Nu blir det inflyttningsfest, och firarfest! =) Åsen födelsedagsfest! Åsen....oj vad mycke fest! Inflyttningsfest hos Jocke å Linda får vi ju inte heller glömma! Fest, fest, massor utav fest!

2007-03-01 @ 22:42:30
Postat av: Linda

Grattis!!! : D

Så himla kul!!! Så det blev huset vi pratade om sist?

kram¨
/L

2007-03-02 @ 10:30:55
URL: http://surfer.blogg.se
Postat av: Kicki

oj, det blev visst två stycken meddelanden sist....tröga datorer på jobbet ställde till det! =)

2007-03-02 @ 16:33:53
URL: http://nifty.blogg.se
Postat av: Pernilla

GRATTIS! Nu blir jag nyfiken så jag håller på att spricka, vad är det för hus? Kåge förstår jag. Hur stort? Färg? Övernattningsrum för besökasugna Umebor?

2007-03-02 @ 18:07:40
URL: http://perne.blogg.se
Postat av: l.Linda

Grattis! så det blev äntligen ett hus! VA KUL!!! spännande? ja, visst är det! håller med Kicki om att en inflyttningsfest är det enda rätta sättet att fira denna stora nyhet! Kramar till er alla fyra och "det" nya familjemedlemmen.

2007-03-03 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback