Feber

Jag har aptråkigt.

Jag kan:

Inte andas (snor i näsan)

Inte äta ... något annat än glass.... (mår illa)

Inte träna (har feber)

Inte gå ut (fryser)

Inte gå på stan med Micke (är hemma från jobbet och är risken att jag träffar ngn jobbarkompis eller ngn förälder är överhängande)

Inte se Desperate Housewifes (det har inte börjat ännu)

BLÄÄÄÄÄ!!!!!


Men snart är det sommar och då ska jag var frisk och glad och äta glass för att jag vill - inte för att det är det enda jag kan äta... hehe! Så det så!

image25

Detta är iallfall båtar i skelleftehamn från en av förra sommarns bilturer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

stackare! krya på dig!

Postat av: Kicki

den där kvällen med båtarna var en härlig kväll! :) Snart är det sommar :)

2007-05-08 @ 22:06:17
URL: http://nifty.blogg.se
Postat av: Pernilla

Att vara sjuk verkar inte skoj alls. Stackars dig! Se till att krya på dig snabbt så du orkar vara och hålla på i nya huset!!
Det enda positiva verkar ju vara glassätandet. Blunda nästa gång du äter och låtsas att det är en varm sommardag!!

2007-05-09 @ 09:29:44
URL: http://perne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback