Lat

blir man av att vara hemma. Har fått nästan inget gjort idag...

Men jag har:
  • sett Winnerbäckkonsert på tv - Jocke! vi måste hitta tid att spela i sommar!
  • pratat med Jenny på MSN - hurra för denna fantastiska uppfinning!
  • sagt upp min prenumeration på DV - hinner ändå aldrig läsa den!
  • stoppat i en tvätt - till min mammas stora glädje, då det är hennes överkast som tvättas
  • fyllt diskmaskinen och satt igång den - det minsta man kan begära av en som är hemma och drar benen efter sig
  • ätit gröt och en banan - ingen glass än så länge...
  • letat min telefon - som med hjälp av Jenny hittats uppe på badrumsskåpen...
  • ringt jobbet och sagt att jag kommer imorgon - jag tror dom blev glada
Det var typ det... och snart kommer Mårten från jobbet... Tur att jag är friskare idag så livet kan återgå till det normala imorgon.

I eftermiddag ska nog jag och Mårten försöka välja tapeter till köket, lillrummet och hallen. Ska bli spännande! Jag har dålig koll på vad jag vill ha... nåt kul i lilla rummet och nåt grönt i köket kanske... nåt ganska ljust i hallen, kanske grått. Jaa, vi får väl se hur det blir.

Snart kommer Kicki och då ska vi gå ut å gå iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback