Torsdagsöndag

Har varit tvättbjörn idag. Jag gillar att tvätta, men jag gillar INTE att gå till källaren. Vår källare är läskig. Det är en sån källare som man blir mördad i. Jag kanske dör innan jag har hunnit hämta upp tvätten... (Oj, nu blev jag hungrig!! och rädd...) 

Igår fick jag träffa min kompis Malin som bor i Norge. Det var riktigt trevligt och vi åkte till Kåge i hennes pappas fina Saab. I Kåge målade Mårten vardagsrumsvägg och den blev... Lila. Den skulle bli mörkt röd. Vi smackar på lite till färg och hoppas på det bästa. Just nu lägger Mårten golv allt vad han orkar... och jag... är hemma och tvättar. Men planen är att jag drar till Kåge så fort jag blir klar med tvätten. Men först Måste jag äta.

En tråkig sak har hänt. Min kompis Jocke har fått jobb i Piteå och kommer förmodligen att välja att flytta dit... 
Dumma företaget som anställde honom!

image26

Tur att jag har en fantastisk Volvo som kan ta mej till piteå för påhälsning av vän!

Kommentarer
Postat av: Linda Gosing

Vilken otroligt fin bild!!!!
Blir så glad av den - får jag "sno" den av dig?
Kram

Postat av: Kicki

Mmm, det där var en härlig dag. För alla utom Johan dvs. Hihi. Löfgrens bilar.... ja resten vet du :)

2007-05-19 @ 17:05:38
URL: http://nifty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback