jag tror

att jag kommer att få en bäbis snart... men jag kan ha fel...

Idag skulle jag göra en sak.
Jag skulle kopiera ett papper till försäkringskassan. För att lyckas med detta krävdes några kronor, förmodligen två. Min plan var att jag skulle gå  till kåges bibliotek i det fina vädret.  Jag tänkte att det vore en lagom promenad om jag tog några pauser på vägen. Men då var det där med dom två kronorna. För om jag vill ha kopior så vill biblioteket ha pengar...

Jag bylsade på mej en massa kläder och skulle bara ta pengarna och gå när jag upptäcker:
Inga pengar!
Inga lösa pengar iallafall. Visakort: ja, men mynt: nej. Vad göra? Att starta bilen för att köra till ICA och hämta ut en hundring för att jag behöver två kronor och sen köra till biblioteket känndes inte som en vettig lösning på problemet. Att först till ICA för att sedan till bibloteket för att sedan hem var ett alternativ som på förhand var dömt att misslyckas, jag skulle aldrig orka gå så längt, ens med hundra pauser på vägen...

Funderade länge och väl och kom tillsut fram till att det fick bli en promenad utan ICA, utan peng och utan kopia. Så jag gick runt kvarteret, njöt av vädret och blev jättetrött.

men jag har fortfarande ogjort det jag skulle göra idag...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja jag funderade faktiskt över vart du egentligen gick när vi pratade i telefon men jag kom mig aldrig för att fråga. Har tänkt en del på det där ikväll, men nu vet jag så nu kan jag sluta med det. Skönt! :)

2007-11-28 @ 00:02:51
Postat av: emma

Spännande :-) Har du känt något?

Postat av: Jenny

hihi.. kommsi kommsi bääsen!! Jag längtar efter dig :-D

2007-11-28 @ 19:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback