Ny bok!

Jag haver börjat på en ny bok.  Den verkar helt okej faktiskt.
Ut ur mörkret : en sann berättelse    

I tisdags var Kicki här i några timmar och tillsammans gjorde vi underverk i vår källare! 
Nu kan man gå där, och vända sig om och gå ut!! För inte så hemskt länge sen rymde man tre tår där och så kunde man vända på huvet men inget mer... Fantastiskt. Och den fantastiskaste av allt är att i takt med att källarlådorna blir omplockade och fixade så tar mitt bibliotek form och det är verkligen jättefint  - tycker jag... Även om jag är fullt medveten om att inte så många skulle hålla med mej... Snorgröna väggar och horibelgula hyllor är väl inte så skitsnyggt, men det är MITT. Bara Mitt. Och jag får bestämma precis vad som ska vara där och i vilken ordning! LYX!

i onsdags blev jag underhållen av Kevin och Jenny. Jag hade bestämt mej för att jag skulle vara både vaken och uppstigen när dom kom och helst skulle jag ha städat badrummet också... hm... Nåt gick snett på vägen... Jag sov hur gott som helst när jag hörde dom på bron... Jaja, sånt händer (mej) ibland (allt som oftast). Ingen skada skedd. Dagen förlöpte på ett trivsamt vis iallfall och jag och mina ben gick till ICA och ingen dog på vägen.

Imorgon ska jag ner till stan för att bli sminkad på av Aqua spa. Sen ska dom få ge mig saker för flera hundra. Och det enda dom ska få av mej är ett presentkort. HA!
Tacktack svärmor...

Kommentarer
Postat av: Kicki

du glömde att man dessutom kan göra piruetter, dansa en vals, hoppa hopprep samt göra kullerbyttor! :) Hejja oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback