ETT ÅR

Igår var det en särskild dag på sambrabloggen.
Synd bara att ingen märkte det...
Bloggen fyllde ju ett år!
Och tänk så mycket som har hänt på ett litet år..


har bland annat:

bytt bältesfärg från Grönt till Blått.
Oroat mej för att mormor ska bli död och begraven  - helt i onödan
fått höra en lång rad roliga barnkommentarer
varit förkyld fler gånger än jag kan räkna till
haft träningsvärk
varit på läger
besökt skåne
letat hus och gått på massor av husvisningar
fått jobb
blivit av med jobb
fått annat jobb
tvingats ta jutsuuppehåll
hittat, köpt och flyttat in i hus
blivit bäbisöverfallen
fått panik
mått illa
somnat på konstiga platser
haft ont överallt
överlevt
 
http://farm1.static.flickr.com/158/343823753_43250bd4a9_o.jpg


"Ja må jag leva, ja må vi leva, för jag vill leva uti hundrade år"
GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Maddiie : )

Grattis :D

Postat av: Kicki

GRattis grattis till er alla (3 i ert fall, du, bloggen och bäbisen förståss) DEtta högtidsfirande borde innebära att in blogg inte är så långt ifrån att fylla år också... detta måste jag nog undersöka!

2007-10-12 @ 18:59:55
URL: http://nifty.blogg.se
Postat av: ul

hej hej....
grattis till bäsen i magen....

2007-10-14 @ 18:09:02
Postat av: Mats

Grattis

Jag hoppas att alkoholen var till din vedhuggare...

2007-10-15 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback