Torsdag

och ledig heeeela dagen!
Hurra hurra hurra!
Idag har det dessutom varit kanelbullens dag vilket jag, Jenny och Marcus firade med att frossa i bullar av olika slag. Mycket gott och mycket onyttigt!
image26
Jag har sälskapat med Jenny hela eftermiddagen och kvällen vilket jag tyckte var ett ypperligt sätt att spendera en torsdag på! Däremot råkade jag följa henne in på en barnklädesaffär och självklart kan det bara sluta på ett sätt... bruna hängselmjukisar med fot till pyret... Skitsöta!

Vägde mej i morse och är fortfarande en tjockis, men jag har faktiskt bara gått upp 4,7kg hittills, och nu har bäbisen varit i min mage i 30 veckor. Om 10 veckor till är den färdig... Hojja läskigt! Och konstigt! Och aldeles fantastiskt! Längtar lite idag...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår! Jag är fortfarande helt sockerhög efter gårdagens bulltryckande!! Men gott var det!

2007-10-05 @ 06:25:24
Postat av: Emma

tackar tackar! Vilket datum är du beräknad? Vore ju jättekul om dom blev polare :-) Det råkar inte vara så att din mamma heter Nancy o jobbar på BB?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback