Vill Få!!!

Klicka för att se nästa bild

Det här är en gungbjörn.
Den vill flytta till Kåge, tycker jag.
Men tydligen finns det någon dam någon annanstans som kanske vill att den ska bo hos henne.
Just nu bor björnen mitt i stan och har sin bild på blocket och där berättar den att den vill flytta, men den glömde berätta att den bara kan tänka sig att flytta till Villagatan 3...
Kanske är det här en björn med mycket liten hjärna...
Men det är fortfarande något av det sötaste jag har sett på länge! Måste Ha!  Håll tummarna för att den andra damen inte måste ha den...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Guuuuuud så söt den var! Jag ska hålla tummarna för att den å det bestämdaste vill flytta till Villagatan 3 :) Hobbyaffären fick för övrigt nästan 200 kronor av mig idag. Men i gengäld fick jag väääldigt fina saker av den! Nu blir det julkort av! :) Jag har spanat in värsta fina ideen i min pandurokatalog som jag ska kopiera. Det är det som är så bra med den katalogen, att man får kopiera och härmas :)

Postat av: Jenny

Hejja Böörnen!! Bit den där andra tanten i fingret om hon kommer och får för sig att ta med dig hem. Den skaa bo i Kåge!!

2007-10-25 @ 17:17:35
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback