MAX

är härmed utsett till dagen sämsta snabbmatsrestaurang.

Idag skulle jag skräpmata mej och min bäbis. I kön var, förutom jag, bäbisen, Kicki, Tess  och Petter bara nån till människa, kanske tre (och märk väl att personalen på max omöjligen på något rättvist sätt får räkna bäbisen som en kund i den här dikussionen!) Bakom disken fanns 6 (!!!!!) maxanställda, alla med arbetskläder, 2 ben och 2händer var och tillsynes fullt friska. Trots detta tog det säkert EN KVART innan jag fick min mat.
Ett maxmål.
Med smältost (förstoss).
Men hallå!!! Hur svårt kan det vara??? J
ag lovar att det hade gått fortare om jag kört hem till kåge, grillat hamburgaren själv, lagt in en pissliten tomatskiva och ett salladsblad och kört tillbaka. Herreguuud!
Snabbmat my as! 

Nää. Max i Skellefteå denn eftermiddag; restaurangen för sniglar och inkompetenta långsamhetskommitén.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha!!!! Där får man för att man ska till å synda lite.
Aja, ta frasses nästa gång :-D

2007-09-17 @ 22:56:39
Postat av: Therese

Hehe, det var väl bara för att dom skyndade sig så mycket med min och Petters mat och var tvugna att ta igen sig innan de fortsatte med ditt maxmål ;)

Postat av: Kicki

Snabbmat på riktigt det är sushi på Wok&Roll, man beställer, betalar och dom plockar genast fram en liten låda som redan är klar, och sen åker man hem och äter. synd bara att jag bestämt mig för att sushi är äckligt. :)

2007-09-18 @ 16:18:44
URL: http://nifty.blogg.se
Postat av: Anonym

Skratt*
Sandra.... nu börjar du låta ganska gravid och småirriterad!
Skärpning;)
en kvart för skräpmat är väl som det brukar;)
Hare fin kram!

2007-09-19 @ 20:46:22
Postat av: Elinpelin

Hej kära vän!
Å, vad du skriver underhållande! Jag har sträckläst din blogg som jag inte visste fanns förrän alldeles nyss! Det är som att jag får en underbar liten
Sandra-konversation när jag intresserat följer dina förehavanden! Underbart! Hoppas nu jobbet känns bra, att bebsiliburingen övningskickar flitigt och att Mårrrrrten blev en lyckosam älgmördare! Ola min Ola fick förresten inte skjuta nån Hälge däremot hade han ihjäl några stackas ripor (bör tilläggas att ripskjutandet inte skedde samtidigt som älgjagandet) som nu ligger hela och stela och döda i våran frys... I genomskinliga plastpåsar... Brevid BigPack-lådan... Vojvoj! Puss och kram, vi hörs!

2007-09-20 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback