AAAAAAAAAAAJ!

jag tycker Inte om, jag förkastar, jag förklarar krig mot och jag hatar  mjölkstockning!!!

en och en halv månad ammning kvar, sen får det nog vara bra... Men hur vet mjölken att den inte behövs längre?? Blir det en enda lång mjölkstockning av alltihop då? Isåna fall ska jag aldrig sluta amma... och få bröst som tar slut nånstans vid knähöjd... hm...  Inte så kul det heller.

Funderar på att packa ihop min lilla flicka med tillhörande bäbisgrejjer och fara till min mamma och tycka synd om mej själv. Alternativt passera mammas jobb och tigga till mej lite medecin.

Nu sover Neela sött i vagnen ute på inglasningen och jag borde göra detsamma. Vatten vila värme...

Nu en liten tävling:
Nån har tjuvlånat nåt. Gissa vem och vad!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ajjjj. jag håller med. Men du, tänk bara på att man "ska ju inte amma til varje pris"... Du har ju verkligen kämpat. Kram!

2008-04-24 @ 10:59:06
Postat av: Therese

Hejsan igen... Tack för att du tog dig tid å svara.. :D Ja ska fortsätta leta... :D /7 Tess


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback