åtta saker om mej

jaha. Nu kommer tydligtvis åtta små saker om mej flygande.... hejhej

1 åtta är min favoritsiffra

2 i den här famlijen har vi varsin bil. Neela fick sin när hon bott i min mage i en och en halv månad ungefär...

3 jag betalar pengar för att prenumerera på en tidning som heter vi föräldrar, men jag hinner aldrig läsa den....

4 jag kan ibland sakna lägenheten(rna) på moröhöjden och det "ljuva livet" innan jag blev "vuxen"

5 jag har jättemånga kompisar (minst åtta) och jag tycker om varendaste liten en!

6 Jag är aktiv miljöovän och HATAR att sopsortera

7  jag kan inte räkna så bra. bara till åtta ungefär... men jag är bra på att göra ingenting

8  Om jag vann åtta miljoner skulle jag köpa en liten båt till Mårten och jobba 75% i hela mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahhaha, vad kul att höra :)

Tusen tack!



Fortsatt skön kväll, jag ska ut och trotsa vädergudarna för att hälsa på Jottan.

Postat av: Sanna & My

Gillar skarpt ditt sätt att skriva :)

2008-12-02 @ 16:02:04
URL: http://mysanna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback