klagomuren

hokus pokus filiokus.... så förvandlades bloggen till klagomuren - precis vad jag behöver!!

Dagens gnäll:

1 Neela vill vara vaken mellan 00:40 och 03:00 natten som gick

2 När Neela är vaken är tydligtvis alla andra inneboende på villagatan 3 också det

3 Neela hade tid på BVC kl 10:15 - då hade vi BÅDA kunnat sova sött, men nej nej, då fick Neela mysa vagn och Sandran fick springa i -15grader... KAAALLT!!!!

4 Neela somnade på vägen hem från BVC. DÅ hade ju jag kunnat vila medna hon sov, men eftersom vi var bortbjudna kl 12 och klockan var 11:30 när vi kom hem så... fixa packa och sen iväg

5 Jag har fortfarande sjukt ont i nacken alltsomoftast och det gör mej sur , grinig och orolig. Dumma mej som inte klappade av tidigare när min nacke fastnade i någon av Johans kroppsdelar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har din bästa klagkompis läst och tyckt så synd om dig... Såna där dagar borde avskaffas!! Känns det aningens bättre nu?

Kram kram! :-D

2008-12-10 @ 22:38:55
Postat av: Jenny

Jag alltså... :-P

2008-12-10 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback