SNÖ

Tänker här presentera ett antal bilder på temat snö.
Jag gillar snö.
I helgen har vi variit i Fällfors och där - som på många andra ställen - har det snöat grymma mängder i helgen.
Tur för Kenneth att han har en traktor att skotta med.
Kenneth gillar inte snö. . .


Still promenad i ett vintrigt Fällfors. Här nånstans vid Marranäsvältan.



Somliga träd pallade inte trycket....



Farlig passage nästan nere vid kyrkan... När vill trädet gå av mån tro?



Här är det några uppgivna små träd...Ser lite ut som plockepin....


Ingen bäver synes än.... Iallafall inte så högt upp


Träd som hänger över vägen - dennagång underifrån - jag vet - jag är skitmodig!



Är det en bil under snön eller är det snö på bilen?


Somliga var skönt nedbäddade och trygga och varma


Lätt snötäckta postlådor på tallåsgatan. Kan tillägga att svärmors är den med den högsta hatten  ;)


Neelas farmors hus  - även det i det närmaste under snön!


Mera skog - det finns ganska mycket sånt i fällfors...


AA.. det var typ det... Nu ska här sovas för imorgon ska Sandra bli klippt och få håret slingat i minst två färger och för dett kommer jag att vilja betala den förnämliga summan av noll kronor - Har dessutom barnvakt under hela klippningen! Jag vet  - det är så att jag blir avundsjuk på mej själv - blir inte ni det ?

Puss å kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback