Till salu:

Ettåring säljes, alternativt uthyres mellan 23:00 och 08:00
Söt och snäll.
Nattaktiv.
Gärna till hem med Hund då det är hennes favorit - ord/leksak/kompis.



Neelis sover inte på natten - igen... eller hon typ sover i våran säng, men hon är inte stilla, hon far runt som en galning, hon gråter lite, hon pratar , hon står upp, hon jagar katten, hon bajsar och hon är allmänt stökig. i förrgårnatt var vi upp och fikade vid 3 för då var jag less på att inte få sova lugnt utan att hålla fast pyret som for runt i sängen och var pigg och glad.

Nu har hon iallafall somnat i vagnen och det ... nu vaknade hon...

Jaa, hur som helst kan man konstatera att den här kärleken jag har till mitt barn (och jag antar att alla andra har till sina) den övergår det mesta, för fastän hon är lite nattbesvärlig så blir jag inte ens arg på henne när hon vill leka vid 2 och fika vid tre och gråta klockan fyra... Hon är ju hur som helst det allra bästa och finaste och bla bla bla...

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår känslan. Inte för att Knut varit vaken mitt i natten, men han har ju däremot bestämt sig för att inte någonsin sova efter kl.07 på morgnarna.. känner igen det där med att man gärna skulle skänka bort dem ibland :-)

Men som sagt, snart börjar hon på dagis och då kommer hon inte att orka vara vaken längre :-)

Postat av: Sanna & My

Du har en utmaning på min blogg!

2008-12-12 @ 15:44:13
URL: http://mysanna.wordpress.com
Postat av: Kicki

Charmigt! ;)

2008-12-13 @ 12:11:24
URL: http://nifty.blogg.se/
Postat av: Kicki

Charmigt! ;)

2008-12-13 @ 12:11:24
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback