tisdagens göromål i en ljuvlig oordning

sett desperata hemmafruar

ätit mörk choklad - jag vet... fy på mej, men det var asgott och jag firade att Neela somnade före elva ikväll

tvättat en maskin med svart (Mårten hängde- hipp och hurra! )

motionerat med Johanna på fm

Fikat hos grannen

handlat på maxi

sagt upp medlemsskap på go boken och Vi föräldrar

Bjudit en annan granne på kvällsfika

Lekt med Neelis

Shoppat ettårspresenter till lillan

kastat två sura katter i snön och sedan stängt dörren innan dom han in igen - nu pratar dom inte med mej. Det skiter jag i. Alla behöver lite frisk luft ibland - även Lotus och Mika.

tänt ljus

hittat en lampsladd så jag kan hänga upp (en till) julstjärna

fått snö i skorna efter att jag dragit vagnen med sovande Neela runt ett hus upp på en altan och varken gården som vi traskade på eller altanen var skottad och vagnen höll på att välta flera gånger. Såhär i efterhand kan jag undra om det verkligen var värt det. Men det är ju tur att jag inte bara har bra idéer för då vore jag ju en supermänniska och det vore kanske jobbigt för Mårten att jag var än mer perfekt än vad jag redan är... Moahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback