Tebax

Har fått hem datorn och den är frisk och kry och har inte tapat bort våra foton. Tack för det. Trots detta har vi bestämt oss för att inhandla en ny dator då denna (enligt såna som kan datorer) är gammal och sliten... Vad vet jag? Hur som helst kan det ju va kulit med en ny.

Jag och Neela har genomlevt influensa, ögoninfektion och att måsta vara inne på soliga dagar. Inget av detta kan jag rekomendera någon av mina vänner att prova på. Det suger. Vi är fortfarande toksnoriga men tror att det håller på att vända nu.

På plussidan kan vi däremot lägga att vi nu vet med vilken effektivitet man blir omhändertagen när man kommer till akuten med en liten tjej på 2 månader. Vi har även bevittnat  hur peronalen på akuten tagit tio minuter på sig att verbalt förbereda Neela på att de ska ta tempen... Jag tror att de egentligen bara ville gosa med henne och få henne att le, för dom blev aldeles till sig och kunde bara upprepa olika varianter på "vad söt hon är". Intressant! Läkaren som vi träffade var mera samlad och utförde en grundlig koll och konstaterade att hon inte hade RS-virus. Skönt!
Hurra för akuten i Skellefteå!

Att dessutom läkaren vi träffade på natten, har den goda smaken att dagen efter vårt besök ringer och höra hur vi mår, ökar på poängen med typ hundra.

Kommentarer
Postat av: Mats

Så skönt att datorn fungerar igen. Ny dator? jag rekommnederar (men det gör jag ju alltid)

http://www.apple.com/se/imac/
eller
http://www.apple.com/se/macmini/

2008-02-27 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback