utmaningen

Jag har blivit utmanad av Emsie, Thea och Kicki... Betyder det att jag får skriva 21 sanningar??


1. Jag tycker själv att jag är ganska bra på att vara mamma - iallafall om jag jämför med ilken katastrof jag är när det gäller att ara gravid!

2. Jag har slutat tycka om hundar av luddiga orsaker. Jag vet inte ad som hände, men helt plötsligt en dag tyckte jag bara inte om dom längre... Jag som i hela mitt liv inte velat något annat än att ha en egen hund... Konstigt!

3. Jag hatar att städa. Jag städar i princip aldrig. Det ser ofta stökigt ut hos oss till följd av detta men jag störs inte av det och det gör min sambo minst sagt galen... Det är tur att han kan hantera en dammsugare.

4. Om jag inte hade katter skulle jag ha en hamster. Hamster är ett underskattat husdjur. Jag hoppas Neela vill ha hamster när hon blir stor. Då måste hon få minst en...
 
5. När jag ville bli med hus  skullej ag bo i ett stort rött hus på landet. Jag skulle ha en ladugård, höns ,kanin, och getter och jag skulle bo en bra bit från stan. När jag blev med hus fick jag ett litet hus, mitt i ett kvarter, i ett litet samhälle, ganska nära stan, med gårdarna tomt mot tomt... så som jag ALDRIG skulle bo när jag blev stor...

6. Jag har alltid dragits till ljusa långa män. (Mårten är mörk och inte så lång...)

7. När jag var liten ville jag bli häst.

Härmed utmanar jag
Perne i Ume,
Linda i Pite,
Micke i stockholm
och jag utmanar även
Elin
i Luleå och
Linda i Burvik
och hoppas att ni två startar upp varsin blogg för jag skulle gärna vilja läsa era! 

Regler för denna utmaning:

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar

Kommentarer
Postat av: micke

nää du sandra, he ork jag int:P

2008-02-10 @ 19:56:01
Postat av: Pernilla

Utmaningen utförd!!
gå in på min blogg och kolla....

Postat av: Kicki

kicki, är det jag? Har jag utmanat dig? Hmmm... jag som inte ens utfört utmaningen själv ännu efter att ha blitt utmanad av jenny...jag ska skärpa mig.... nån gång efter årsmötet. Vad ska vi göra med all denna tid vi kommer att få? :)

2008-02-12 @ 14:35:12
URL: http://nifty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback