Borta!

Det har försvunnit!

En del av mej är borta...

Har ingen aning om hur det gick till men jag kan inte hitta dom någonstans - ens om jag letar!

Råkade ställa mej på vågen aldeles nyss och den berättade att det nu finns fem kilo mindre av mej än vad det fanns när Neela beslutade sig för att flytta in hos mej.

Mycket trevlig biverkning av pissig graviditet! (Det kan också vara så att alla mina muskler flyttade ut ungefär samtidigt som Neela flyttade in... men det tänker jag inte låtsas om)

Hurra Hurra!

Nu ska det firas när Mårten kommer hem... Pizza idag kanske ?!? Hehe


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad skönt att två bra saker kom ut av den där graviditeten! :) Neela och -5 kilo! :) Gratulerar! :)

Postat av: Jenny

Härligt!!! Hon håller på äta upp dig. Duktig tjej :-P hihihi

2008-01-10 @ 07:44:48
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Therese

Grattis till dig!!! Glöm nu inte att berätta hemligheten bakom det, Jag vill VETA! Den informationen gick mig förbi, Hmmm.

2008-01-11 @ 11:17:13
Postat av: Linda Gosing

Det syntes på nyårs, du såg mycket tunnare ut.

2008-01-12 @ 00:30:40
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback