Bröst

är uppenbarligen det magiska ordet för att får besökstatistiken att explodera på bloggen! 


Inatt har Mårten sovit.

Inatt har kissemissarna varit ute och kissemissesaker.

Inatt har kissemissarna kommit in och gjort kissemissesaker (läs kurat ihop sig och sovit på ställen där som egentligen inte får vara, Mika i min garderob och lotus i barnvagnen)

Inatt har Sandra drömt intensiva drömmar om den där sängen som är min, med svala randiga lakan, en mjuk kudde och att få somna med lilla Neela på minikudden aldeles bredvid...

Inatt har Sandra varit vaken HELA NATTEN för andra natten i rad.

Idag ska Sandra sova.

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch vad jobbigt, tycker synd om dig. Det är så frustrerande då alla andra sover också.. :-/ Men går det bra att sova på dagen då? Själv har jag stora problem med att sova annat än på natten, så jag är glad att Knut sovit på nätterna. Det är ju bara att du kommer förbi någon dag då du har ork, så får du kika på overallen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback