Mina bröst

och jag hade en överenskommelse. Den hette: Aldrig mera mjölkstockning. Antingen har mina bröst dåligt minne eller så skiter dom bara i att jag dör ontdöden, för nu har mjölkgångarna valt att slamma igen... igen - helt utan min tillåtelse!
 AAAAAAAAJ!
Så nu är amningen allt annat än en mysig stund (igen) utan snarare en gråtig stund när jag måste tvinga min kropp till sånt som den inte vill. Nää. Mjölkstockning är verkligen ingen upplevelse som man behöver och vill ha.


Klockan är halv ett och jag har bevittnat ett antal kräkattacker redan. Neela har ett effektivt sätt att hinna använda alla sina små kläder - på samma dag. Jaa, man får se det som att vi blir väldigt duktiga på att ta av och på små bodysar...

Neela har även hunnit prova att vara vaken en hel natt för första gången. Gissa vad Neelas mamma tyckte om det:

1.Jättemysigt och spännande (det går ju så mycket bra på TV mitt i natten)

2.Helt okej, det är intressant att försöka att inte väcka Mårten som ska upp å jobba och behöver sin nattsömn

3. Inte alls spännande, det går inte ett skit på TV och man håller på å somna ifrån sitt barn hela tiden!

Bra gissat! Alternativ 3 är närmast sanningen och jag älskar min dotter för att hon valde att inte göra om den bedriften inatt utan sov sött och bara vaknade en gång på hela natten!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dumma dumma boobisar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback