Mjaou misse mjaou!

Igår var vi (jag å lillan) i Bodan. Börjar bli något av en trend det här. Mårten går på hockey och jag och Neela åker till Bodan. Therese fyller år idag så hon fick paket och jag fick fika och gos med dom tre kissemissebarnen! Gissa hur söta dom var! Eller ni behöver inte gissa, jag kan visa!

   
Fler kattungebilder på
http://theresebodan.blogg.se

Jag gillar att bo i vårat hus och jag gillar att det ligger i Kåge, men jag kan inte låta bli att tycka att en av dom bättre sakerna med att åka till Bodan är den underbara vintervägen dit. Det är något särskilt med smala vintervägar, mörker och snö på träden. Det ger en skön magkänsla. Skulle gärna ha en liknande väg hem till vårat hus...

Idag skulle det ha varit den stora besöksdagen här på Villagatan, men plötsligt kom Linda (som skulle kommit hit i eftermiddag) på att hon skulle till stockholm idag, det hade hon liksom... glömt... Ja, så kan det ju vara! Men hon lovade att komma till veckan istället så hon är förlåten! Idag på dan är det meningen att Jenny och hennes nya bil ska hälsa på oss, men igår var hennes lilla Kevin inte riktigt kry så vi får se om hon kommer.

Annars tänker jag fylla den här dagen med att städa bort julpynt, gå till banken och kanske tjuvgå in på 5 RUM och göra av med lite av pengarna som jag ska hämta ut på banken. Men det tänker jag inte berätta för Mårten - förrän efteråt...

För alla som eventuellt undrar varför inte bloggen numera är överfull av bilder på våran dotter så kan jag meddela att jag och Mårten ännu inte komit fram till vad vi egentligen har för åsikt om att lägga ut bilder på vårt barn på nätet. Bloggen kommer således att vara Neela-fri tills vi bestämt hur vi vill göra. Tråkigt men... 

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

tycker att det är ett smart drag att inte ha alltför mycket bilder på eran dotter.
de kommer liksom aldrig att raderas...

2008-01-10 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback