Annika Lantz = idol

inget nytt under solen. Har storstädat och handlat. Imorgon ska Mårten fylla 29 år. Har fixat ihop hans födelsedag och hoppas han blir nöjd.

Har även köpt en liten present. med betoning på liten...

Var så sjukt trött ikäll. la mej med NEela halv tio, men steg upp igen kl elva för att se sex and the city. Tyvärr ville dom bara visa ansnitt som jag redan sett. Synd för mej.

Medan jag väntade på att SATC skulle börja öppnade jag en bok som jag lånat. Den visade sig vara tämligen skitbra.

Omslag 
 
 

Annika Lantz. Min nya idol.

Hurra för människor som kan använda det svenska språket och dessutom vara roliga!!!


Har jag förresten sagt att jag råkade köpa Sjöjungfrun när vi var på Maxi för ett antal dagar sedan.

Omslag 
 

Den är nu slutläst och det var en spännande historia må jag säga. Jag var rädd fastän både Mårten och Neela låg i samma säng som mej och jag avnjöt varenda litet läskigt ord....
Hojja... 
Läs den.
Det är inte en uppmaning.
Ej heller en inrådan.
Det är en order!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är den grym? Jag kunde inte lägga ifrån mig den boken....knappt ena när den var slut. Hon skriver ju så sjukt roligt! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback