dagens planer

är noll och inga.
Jag tror att jag skulle behöva gå ut en stund men Neela är inte riktigt pigg idag. Jättegnällig och jätteglad om vartannat. Misstänker lite feber... Men jag tänker att om jag packar in henne i vagnen så det inte blåser på henne borde hon överleva.

Jag skulle behöva en e-legitimation. Detta skulle enligt flera (män) vara sååå klätt att fixa. Med lätt att fixa vill jag påstå att man - när man loggat in på sin bank - lätt borde hitta en länk som heter nåt i stil med "skaffa e-legitimation" Men ack och nej, inte det! Så härmed förklarar jag en avvikande åsikt: E-legitimation är inte jättelätt att fixa. Så det så.

Skulle vilja baka bullar. Det vore gott. Men om jag ska baka bullar måste jag röja i köket. och helst diska lite. Och då är det ju lika bra att kanske städa lite när jag ändå är igång... och det kändes jobbigt. Men bullar är ju gott! Får se hur jag gör.

Det snöar idag med! Trevligt! Jag gillar snö, men det blir väldigt blötti våran hall när vagnen kommer in och har snö på sina hjul...
image45

Var förresten på MIO igår. Jag vet inte om jag blivit sjuk på nåt sätt men jag tycker inte att det är så roligt att gå på möbelaffär längre.  Hittade faktiskt noll saker som jag tyckte att jag ville ha. Känns konstigt...

Kommentarer
Postat av: emma

vad har du för bank? hos swedbank heter det bank-id

Postat av: Jenny

Jag har också sagt att det skulle vara lätt att fixa, ska jag skämmas nu? hihi Jag skulle kanske kunna telefonguida dig.. i kväll. Vi rings. KRAM!!!

2008-03-18 @ 15:08:32
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Kicki

Det är svårt för att du har bytt till en kass bank Sandra! Du skulle ha stannat på Nordea för där är det säkert skitlätt! :) Inte för att jag har nån aning men jag vågar gissa att det förhåller sig så. :)

2008-03-18 @ 18:37:17
URL: http://nifty.blogg.se
Postat av: Kicki

Jag lovar att passa mig för allt det där du nämde! Särskillt för mumierna, de arga kamelerna och de döda kungarna. Man vet ju aldrig vad de tar sig till! Jag lovar också att komma hem! Hel och ren! :) Det är treligt att veta att någon där hemma saknar en, vi kommer att sakna er också! :) Kramar

2008-03-19 @ 10:30:20
URL: http://nifty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback