gnäll och dålig sömn

Idag ville Neela inte sova. Hon lyckas frångå alla rutiner vi byggt upp och blir tillslut så övertrött att hon inte kan somna. När klockan är närmare halv två på dan ger jag upp, lägger henne i vagnen och går ut trots att jag tidigare bestämt att idag ska jag va inne. Anledningen är dagens väder: Snö + blåst. Inte det trevligaste vädret.

Neela somnar i vagnen och jag lämnar henne ute, men självklart vaknar hon precis när jag satt mej med min tekopp... Hämtar in henne och söver om henne inne. Hon sover tjugo minuter och vaknar igen. Så håller hon på tills jag plockar upp henne. Min förhoppning är nu att vi får en lååång natts sömn, men man vet ju aldrig...

Kommentarer
Postat av: Therese

Rackarunge... typiskt. Det är ingen "hit" då de inte sover. Mina barn har tyvärr sovit dåligt på natten om de sovit dåligt på dan... Hoppas att Neela Förstår att man behöver sova mycket då man är liten och sover på natten.

2008-03-28 @ 09:01:27
Postat av: Linda Gosing

hhmineralcosmetics.se

Har fått hem proverna idag och ska på fest i morgon så då är det ju lämpligt att prova. :)

Hoppas ni får sova gott inatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback