i ett försök att

gottgöra min frånvaro så kommer här två inlägg efter varandra:

Min kompis
Linda har börjat med en grej på sin blogg som jag helt fräckt tänker härma rakt av:

Här kommer sandras lista över dagens fem bra saker: (eller gårdagens) Jag rättar mej. en lista över fem bra saker. Punkt.

1. Neela sov från tio till halv sju (Varför gjorde inte jag det också??)

2. Det snöar ute! Fint fint fint! (Fast nu måste Mårten skotta... eller jag...)

3. Mårten dammsugade igår så idag är katthårshögarne färre än vanligt. (Det är säkert bra av någon anledning)

4. Igår var det en aldeles perfekt söndag. Neela mådde bra hela dagen och jag och Mårten hade kramkalas i köket!

5. Jag går fortfarande ner i vikt och inte upp. HURRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback