Sandra svarar på frågor!

1. När gick du upp idag? 

02:58, 03:45, 05:09, 08:30....


2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor


3. Senaste filmen du såg på bio 
jaa.. Herregud! Jag minns inte!


4. Favorit-TV- program? 
Så ska det låta - jag kickar as!


5. Vad åt du till frukost?
rostat bröd, The och yughurt


6. Vad är ditt andranamn? 
Carolina


7. Din favoritmat? 
Pannkaka, Stuvade makaroner med gräddsås och köttbullar och fläskfilé med potatisgratäng och nån onyttig sås!


8. Vilken mat gillar du inte?

Ärtsoppa och Konstiga röror som jag inte själv har gjort.


9. Favoritchips?

cremé fraishe och vitlökschips...


10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Winnerbäck, Winnerbäck och allt med Lars Winnerbäck!


11. Vilken bil kör du? 
Neelas jättestora volvo 945


12. Favoritmacka? 

Rostat bröd med ost och marmelad - men jag gillar alla mackor. utom dom med saltgurka


13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

Folk som inte kan använda sina öron utan bara pratar utan att lyssna


14. Vilka är dina favoritkläder? 
Mina asdyra haglöfs "ute-byxor". Vill aldrig vara utan dom!


15. Om du fick åka vart du ville på semester? 
Island med min lilla familj och mina föräldrar.


16. Favoritklädmärke? 
LOGG


17. Var vill du dra dig tillbaka? 
I stor lägenhet med utsikt över älven från alla rum


18. Favorittid på dagen? 

Morgonen - faktiskt! Tänk vad man förändras av att få en liten bäbis!


19. Var är du född? 
Santiago


20. Vilken är din favoritsport att se på?

Friidrott


23. Coca Cola eller Pepsi?

Cola 


24. Fotboll eller ishockey? 
Pest eller kolera... men Hockey får det väl bli...


25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? 

Har varit natugglornas general men har förvandlats till morgonmänniska... Skumt!


26. Pedikyr eller manikyr? 
manikyr. Fina naglar är fint!


28. Vad ville du bli när du var liten?
Häst!


29. Bästa barndomsminnet? 
Soliga dagar i Bodan med mina kusiner


30. Varit i Afrika ?
Nej. Men mamma och pappa har, det räcker väl?

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nää... är det en merit?


32. Varit med om en bilolycka?
nix. men jag har förolyckat ett antal bilar...


33. Favoritdag i veckan?
Söndag. Då blir man ofta bjuden på mat och så är livet ofta skönt på söndagar!


34. Favoritrestaurant? 
"Kniv och gaffel" i Linköping.


35. Favoritblommor? 
Tulipaner och gerberor... men jag gillar allt som är grönt också - särskilt shefflera (stavning??)


37. Favorit-snabbmatsrestaurant 
MAX! Smältost är en gudagåva


38. Äger du en cykel?
Jajjemen! En fin! 


39. Vem fick du senaste mailet från? 
Notpoolen


40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? 
Jag har inget kreditkort men det vore farligt och roligt att ha ett på Make Up Store


41. Läggdags? 

Det bestämmer Neela nuförtiden men oftast mellan 23 och 01


43. Senaste personen du delade en middag med? 
Delade en middag? Åt mat med Mårten igår, Kroppkakor


44. Vad lyssnar du till just nu? 
Nellas gunga som klickar och snart har slut batteri och Rix FM


45. Favoritfärg
Rosa!


46. Hur många tatueringar har du?
noll och ingen alls



Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi, du är rolig du! Måste nog ringa dig.. idag.. om jag hinner.. Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback