smita!

I dag ska jag ta min lilla dotter och rymma från disk tvätt och grått väder. Vi ska hälsa på på Neelas pappas jobb, gå en sväng på stan och kanske vill min mamma fika med oss... vi har skickat iväg ett lockMMS så vi får väl se om hon nappar.

Ikväll är det inte omöjligt att vi fortsätter vår smitardag med att lifta till Piteå med Kicki och Johan som ska  provköra en fin bil. Men nu är klockan tio och Roger, Titti och Gert har jobbat klart för idag - vilket är vår signal för påklädning, tandborstning och - i mån av tid- hårborstning. ´Sen bär det av . För nu mina vänner är:

Sandra och  Neela FRISKA!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hurra! För övrigt måste en av de bättre sakerna med att vara mammaledig vara att man inte har några anledningar att inte lyssna på Morgonzoo typ varje morgon. Man är ju ändå vaken! :) Djälv hinner jag knappt lyssna när jag jobbar trots att vi har radion på i restaurangen....hinner ju tyvärr bara höra spridda delar... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback