Tisdag

Fortfarande förkylda. Inte mycket muntert.

Har ringt till distriktsköterskan, tänkte höra om man inte kan få något till Neela så hon inte behöver va så tät i sin lilla näsa, men distriktsköterskan ville aldrig ringa till oss och imorgon är hon ledig :(

Inatt  kunde vi bara sova kort stunder och vakande med andnöd. Förkylning suger - särkilt när man är tre månader.

Idag har min mamma varit här iallafall och jag fick massor gjort.
Tagit fram nya kläder till lillan.
tvättat
ätit lunch (det kunde jag inte igår för då ville Neela vara lessenfink så fort jag la ifrån mig henne)
sorterat och vikt kläder
städat badrummet

Idag har Mårten satt upp nya lampor i köket till min stora glädje. Hurra och äntligen! det blev fint och framförallt ljust!

Imorgon ska vi iallafall försöka oss på en promenad så vi hoppas på fint väder.

Kommentarer
Postat av: PernillasMamma

Hoppas er förkylning snart ger med sig. Och lilla vän, ta bara hand om dig själv och Lillan, resten kan du göra om några månader (eller år). Resten
har egentligen ingen betydelse alls. Så må för allt i världen inte dåligt av att inte orka med annat än att vara mamma! Det är ju ditt livs uppgift just nu.

2008-03-04 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback