Kameran?

Jätteborta!!!

Inte bra.

Men den kommer nog fram. Idag har det varit en lång dag fylld av bilar. Olika bilar. Egna och andras. Gamla nya och lite lagom... Ojoj, fullt i huvet. Jättetrött! Det är jobbigt att byta bil! Men nu kommer röda bilen ut på blocket iallafall.

Jag fick veta en grej igår som gjorde mej så glad så att jag hoppade och snurrade runt. Vi ska få gå på bröllop i sommar. Så hejdundrande jätteroligt. Anette och Andreas ska bli herre och fru och jag ska självklart ta chansen att bevittna och lyckönska på plats. Jag är så gald för deras skull. (Och jag är så glad för vår skull att vi blev bjudna. Tilloch med Neela va med på inbjudningskortet. Om jag haft min kamera hade jag kunnat visa.... )

Kommentarer
Postat av: Anette

Va glad jag blir av att läsa att ni kommer på vårt bröllop! Ska bli så trevligt!
Sen tycker jag vi ska styra upp Neelas första besök på Fältjägarvägen, föräldrarna är givetvis bjudna dom me :p Ha de! Kram

2008-05-23 @ 11:43:20
Postat av: Anonym

Nä men så roligt!! Grattis Anette :-D

2008-05-23 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback