Motregn

Aldeles nyss har jag anammat ett nytt ord som jag hoppas att jag inte ska behöva använda så mycket i sommar:

MOTREGN

och det är precis dagens väder.

Förövrigt ångrar jag att vi inte såg hockeyn igår - valde att se film istället, men det jag såg (början ) var till fördel Cannada, men tydligen blev det nån sorts vändning för Ryssland vann tillslut.

Och nu några rader om min vän Kicki. Hund är tittad på, vald och ska nu bara växa till sig lite för att sedan bli en gangtervovve och flytta till anderstorp! Hurra Hurra! Grattis till fyrbensfyndet - jag vill se bilder!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag tror att han är lite för snäll för att bli en riktig gangstervovve. Han kommer kanske att klä sig som en men innerst inne kommer han alltid att vara en myshund! :) Några av de bättre bilderna finns på min blogg men jag har fler som du ska få se! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback