ny dator

nu sitter jag och avnjuter första turen med min nya fiiina dator. den är alltigenom underbar och jag sitter skönt i en fotölj istället för att sitta å hålla balansen i vår inte alls särskilt sköna datastol... 

Jag och Mårten är b¨da lika förundrade över hur vi inte har kunnat köpa en bärbar tidigare. Det är ju så himla smidigt och bra på alla sätt och vis. Nog lovordat.

Har avnjutit en mycket bra sorts helg. Mårten har haft en hög fixaväxel hela helgen och jag har försökt vara en bra mamma och en trivsam sambo och hejjat på så mycket jag orkat. Bland  annat kan vi bocka av följande:

Vita bilen lagad
Vita bilen fått ny besiktningstid - nu på fredag.
Huset städat.
Gården krattad.
Deklarationer inlämnade
valborg firat på vanligt vis - med mamma och pappas grannar.
storhandlat
 gjort veckomatsedel
slappat
Många promenader promenerade
druckit varm o¨boy och ätit ostmackor-

Så nu är vi redo för Måndag. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hejja er! :) Här har det inte blivit mycket fixat alls, och lika glad för det är jag! :) Eller jo förresten, jag har vårstädat balkongen vilket väl måste räknas? :) Och snabbstädat lägenheten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback