söndag

Hälsat på Mårtens farfar idag. Han bor i Pite så vi fick åka lite bil. Vi fick också förmånen att tanka lite bil. Det kostade inte lite pengar. Det kostade asmycke pengar. Jag kan på intet vis låta bli att bli ordentligt upprörd över bensinpriserna i det här landet. Är det så att man ska tvingas göra som Kvanden och lämna glesbygden och flytta till tunnelbanelandet? Jag vill ju inte det! Jag vill inte fostra min dotter i stockholm, men jag vill heller inte låta hela min lön gå åt till att mata bilen. Nä. Måste hitta mej en bil som går på luft. Sätter det på att göra listan.

Neela har sovit sin första natt i egen säng. Tidigare har hon mest sovit i egen vagn om hon inte har sovit med oss. Känns bra om hon kan fortsätta med sängtrenden för då behöver vi kanske inte dra vagnen med medföljande grus genom hela huset ständigt och jämt.

Har precis sett Sprängaren på TV. Läser just nu Nobles testamente och tror att jag - utan att ha läst boken sprängaren - kan säga att Liza Marklunds historier gör sig bättre i bokform än som filmer.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejja Neela, vilken bra ide av dig att sussa i egen säng. Jag vet av egen erfarenhet att det är trevligt att dela säng men RÄTT så skönt att få ha en helt egen ibland också, hihi!

Postat av: Therese

På tal om bil, dom har "rea" på peugeot nu... Vår bil drar typ ½ L/milen, det är ju inte så farligt. En liten "pik" till din sambo.

2008-05-12 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback