Varmt!

Har just pratat med en VVSgubbe. Anledningen är vårat hus med tillhörande värme. Vi har bekymmer med den där stora klumpen i källaren som ska förse oss med värme på vintern och vara i ide på sommaren. Den har liksom inte förstått hur den ska uppföra sig. Dt är TOKVARMT härinne nu och vi avlider och dör och får dessutom betala pengar till skelleftekraft för det :( Så  nu har jag pratat med Anders och han ska komma och rädda oss från en säker undergång - självklart i utbyte mot ett antal kronor som jag annars kunnat köpa pyssel för...
Det är dyrt med hus!!


Det har varit morsdag. Min första och bästa!


Vaknade i rena sängkläder (hade den goda smaken att bädda rent på lördagkväll....)

Neela firade sin mamma genom att sova till TIO!

Mårten fixade frukost på säng - Godmorgon juice (som jag Älskar och bara dricker vid högtidliga tillfällen) mackor och ett stort glas o´boy! Och , som inte det vore nog, så hade han dessutom köpt min favorittidning med onödigt innehåll och - dagen till ära - medföljande Parfym! Hurra!!

Solen firade mej allt vad den orkade och lyste och sken

Vi åt tacos till lunch - Gott!

Yogade med Emma - Skönt!

Promenerade med min mamma, eller snarare sprang efter min mamma som promenerade med barnvagnen (innehållandes en mycket vaken och inte altid så nöjd Neela), på strandpromenaden vid landskyrkan. Min mamma går väldigt fort , särskilt när hon vill motionera...

Grillat till middag i Ursviken.

Duschade utan Neela på kvällen.

(oj, nu blev det storm ute... det regnar allt vad det orkar och blev aldeles mörkt...)

Kommentarer
Postat av: Therese

Det lät som att du hade en underbar dag!!! Härligt!

2008-05-26 @ 15:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback