vila?

Neela somnat i min famn.
Bär henne till sängen.
Letar efter mobilen, hittar den inte.
Tar den bärbara datorn med mej och kryper upp i sängen - en stunds surfande medan lillan sover.
Trycker på "påknappen".
Datorns små blå lampor tänds och datorn startar igång.
Bredvid mej slår någon upp två stora blå ögon och tittar nyfiket på mej.
"Mamma nu har jag sovit klart! Vad ska vi  leka nu?"

Så mycket för den vilsamma stunden.

Men nu ringde mobilen (hittade den inne på toan välplacerat uppe på toarullarna ???) och Johanna och barnen kommer och hälsar på. Vi ska hälsa på ICA... Dom har 4 winerbröd för 20 kr idag... Finns risk för övertrasserat winebrödsintag idag!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Oavsett vad Mårten och Johan tycker så finns det alltid anledning att köpa en ny anteckningsbok. särskillt om den är fin! :) Jag lovar att visa korrekt entusiasm över allt du har pysslat! :) Tack för kramen och omtyckandet, behövs en trött dag som denna! Det värmer! :) Nu ska jag vila!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback