fredag

Idag har jag gjort trevligheter.

Åkte buss till stan. Busschauffören var jättetrevlig. Jag hade kommit ihåg mitt busskort, kom i god tid till busshållplatsen och bussen hade Knyta-fast-barnvagnen-snören.

Mat på statt med Jenny. Neela åt fiskgratäng och jag fick portertek och en helt underbar svampsås...

Shoppat på Cubus, blev en klänning och leggins - bjud mej på fest - nu har jag kläder för det!

Shoppat på indiska - en kjol och leggins...

Träffat Stellan (!!!) Det var kanske hundra år sen vi fick prata ordentligt sist. Neelis hade just somnat i vagnen så vi gick och satte oss på fik.

Träffat min moster och morbror och Neela inventerade deras verktygslåda...

Ätit middag med Mårten på stan

Köpte en mjuk boll med piggar till Neela, hon tyckte så mycket om den att vi var tvugna att slita loss prislappen medan hon höll bollen... vi fick liksom inte ta den...

Kom hem. Skönt!

Under hela dagen har min dotter varit ett undreverk av snällhet och lättsamhet. Inte ett pip på hela dan vi var på stan, bara glad och söt. Hon är fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med! Hon är verkligen nöjd och glad med sin tillvaro och inte minst HUR SÖT SOM HELST!! Tack för idag! Kram kram!

2008-11-14 @ 23:46:38
Postat av: Therese

Njut av varje dag hon är nöjd och glad,mammor blir ju gladare då barnen är glada oxå.

Vad tror du om att komma på fest hos mig snart, med dina snygga kläder???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback