AIK

AIK heter ett hockeylag som är väldigt viktigt om man är min sambo. Det här hockylaget har nu tydligen gjort något så fantastiskt som att hamna först på nån sorts (ännu viktigare?) lista. Sambon är överlycklig. Och tydligtvis är även min skåniga kusin det... Man kan ju tänka att om man bor i skåne borde man ha annat att fylla sin hjärna med än hockeylag som åker omkring mestadels i Skellefteå.

Men vad vet jag? Jag fyller min hjärna med annat- tillexempel

Jutsu!!! Har ÄNTLIGEN börjat om å träna och det är så sjukt kul. Minst lika roligt som när jag tvingades ta uppehåll för ett och ett halvt år sedan.

Säng till Neela. Hon kan inte ligga i sin spjälsäng. Hon trasslar in sej i pinnarna och vaknar och är arg så hon måste få en ny säng. Tips någon?

Scrap. Imorgon ska jag få gå på min scrapkurs utan Neela, för hon ska va med sin pappa som jobbar halvdag imorgon. Mycket praktiskt. Alla glada :) Undra vad jag ska göra för spännande när jag får två timmars ostört pyssel??

Sen var det nog fullt i lilla hjärnan. Den är förövrigt lätt tillknölad av Christer, Pelle och Sofi i samarbete... Sista sju minuterna av dagens träning var MYCKET arbetsamma. Gissa vem som inte kommer att kunna gå och stå på nån sorts vettigt sätt imorgon...



Kommentarer
Postat av: Linda

Har ni testat med spjälskydd? Kanske en dum fråga men ändå... :)

Postat av: Lotta

köp en resesäng. det gjorde ju jag.

Billiga finns på Jysk



(fast inah klättrade nästan ut)

2008-10-31 @ 13:11:52
URL: http://hatti-fnatt.bloggspace.se/
Postat av: Kicki

Lillördag får man fira på krogen! Jag försökte ringa den där jouren men där kom jag inte fram :( Kanske var det fel på linjen eller nåt i natt..? Nu ska jag sova! :)

2008-10-31 @ 22:17:16
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback