Mamma mia

Om en liten stund blir det bio för mej. Mårten och Neela får roa sej utan mej ikväll för jag och mamma ska se mamma mia. Har hört att den ska vara bra, men jag försöker hålla förväntningarna nere så blir jag inte besviken. Egentligen skulle vi se Maria Larssons Eviga Ögonblick, men den ville inte gå i Skellefte. Mycket värdelöst. Iallafall så är min kusins dotter med i den filmen och det är ju ungefär hur coolt som helst! Ännu bättre hade det förstoss varit om man faktiskt hade fått se den....

Dagen idag har bjudit på potträning, handling och städning av skafferi! Nu har jag en liten ordning där och jag tror att jag hittar igen det jag ska ha! Lillan har ätit idag. Mat. Det är första gången på säkert fyra dagar... Hon äter inte mycket min lilla tjej... och framförallt äter hon inte ofta. Nån sked nu och då räknas väl inte?

nä. Dags att fixa sej.

Kommentarer
Postat av: Jocke the one and only

Hej. Vad tyckte du om filmen? Jag tyckte att den var kalasbra!

2008-10-05 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback