OBS! - eller COOP heter det ju nu

Jag smet.
Tog bilen och körde för att handla.
Bestämde mig för att hämta upp Kicki för att f lite sälskap och kompisprat och åkte ut på söder.
Bra gjort av mej!
Kciki hittar på ob... coop och jag handlade massor av mat OCH fick prata lite strunt.
Kände att jag VERKLIGEN behövde det efter denna dag som inte på något sätt har varit en bra dag, efter en natt som även den varit rätt värdelös - iallafall ur sömnavseende.

Så nu är kylen full av mat, Sandran nöjd och glad, Neelis sovande och Mårten i horisontalläge på soffan med sin mycket intressanta bok som jag är lite  sugen på att läsa också. Den heter Maratonmarchen och författaren heter Steven King.

Håller alla tummar för att morgondagen bjuder en lite piggare dotter, och ettt besök av min mamma. Egentligen hade jag (och mamma) ambitösa planer för den här tisdagen. Vårt projekt "få Sandras examensbevis klart" börjar kunna ana sitt slutskede och imorgon var det tänkt att jag skulle fara ner och sitta på skeria mellan kanske nio och tre och få snuskigt mycket gjort, men men... Livet kom emellan och med lite tur kommer jag att få lika mycket gjort en annan dag när lillan är frisk och mámma är ledig och jag är motiverad. Typ...

Ett kan vi konstatera:
Man kan inte planera allting.

Har förövrigt tid hos distriktan imorgon för övervakning av prickighet hos bäbis. Den håller i sig. Prickigheten alltså. Neelis är fläckvis Mycket salami-lik... Fast på ett gulligt vis...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Om hon börjar likna den danska salamin tycker jag att du borde oroa dig på riktigt allvar. Den är nämligen rosa som en generad gris som alldeles precis sprungit stockholm Maraton i 30 graders värme. Och prickig därtill. :) Danskarna gillar tydligen sin salami på det viset! :) Men bebisar är ju att föredra i en något mer skär ton, prickiga eller ej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback