Prick, prick, prick, prick...

Neela är prickig.
Mest på magen men även lite på armar, ljumskar och ben. Ryggen har jag inte kollat.

Neela är pipg. Hon har feber - igen och livet är skit. När febern kom igår mitt på dagen så ville den uppföra sig precis som för två veckor sedan och med viss möda klarade jag att inte få panik. Satte henne på pottan och allt var som vanligt, när jag kommer åt hennes hans som är ISKALL. Magen kokvarm och hon blir sakta marmorblå från händerna och uppåt och börjar stelna. Rycker upp henne från golvet och ger ipren och alvedon medan mårten tar fram glass som vi matar i en väldig fart.

Resten av kvällen är hon hängig och lessen och fortsätter så hela natten.
Herregud så less jag blir :(

Friskpiller nu. Tack!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad otur ni har! Låter som 3-dagars febern med prickarna. Hoppas hon blir frisk snart!

Postat av: Emma

Vad otur ni har! Låter som 3-dagars febern med prickarna. Hoppas hon blir frisk snart!

2008-10-27 @ 21:59:43
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Anette

Nämen, vad är det frågan om? Fy för sjukdom!

2008-10-27 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback