IKEA

Har precis avslutat en fin liten handlalista på Ikea - och det bästa av allt är att jag inte ens behöver fara dit själv! Lillebror har ett sånt jobb så han stannar till vid olika Ikeor med jämna mellanrum - Mycket praktiskt för mej som gillar Ikeas grejjer och deras priser men INTE att gå i deras butik. Och inte heller att sitta bil fram och tillbaka... Så nu får Neela en massa nya  tallrikar, muggar och skedar samt en förvaringsmöbel för alla hennes leksaker  och jag får en  tekanna och nya glas! Har redan flyttat över pengarna så nu är det bara att lägga tassarna på magen och invänta leverans. LYX!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag trodde nästan att du ramlat och slagit dig när jag läste den där rubriken. Sandra+IKEA=SANT? Näe det kunde jag inte tro. Klarheten sänkte sig raskt när jag läste vidare. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback