Kunskapskanalen Måndag 22:00

Har just sett ett program som hette "Om familj".

Om du har barn, någonsin har haft barn, någon gång har tänkt skaffa barn, någon gång tänker på barn, jobbar med barn eller har varit barn skulle jag vilja påstå att det här är ett program som du inte kommer att ångra att du sett.

Nästa måndag skulle det handla om sorg. Ett svårt ämne för alla, men särskilt svårt om man är barn. Sorg är inget som går att ta på, inte mätbart, inte allmängiltigt och inte lätt att förklara. Jag ser fram emot att höra experter på området berätta sin syn och vad forskning säger om barn och sorg. Det är mycket möjligt att jag är lite extra exalterad över att hitta ett program som detta på grund av mitt yrke, men jag tror att barn och frågor om barn intresserar de allra flesta.

Kommentarer
Postat av: Matina Almgren

på vilken kanal visade de detta?? jag vill oxå se!

2008-09-02 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback