översättning för förvirrade män

Det kvinnan säger < = > Det kvinnan menar

  • Du vill. < = > Du vill
  • Vi behöver. < = > Jag vill
  • Det är ditt val. < = > Det rätta valet borde vara uppenbart vid det här laget
  • Gör som du vill. < = > Du kommer att få igen för det här senare
  • Vi behöver prata. < = > Jag behöver klaga
  • Visst, kör på... < = > Jag vill inte ha dig heller
  • Jag är hungrig. < = > (a) Fixa till något att äta(b) Sluta med vad du håller på med, ta fram dina sista kronor och åk till andra änden av stan för att hitta något till mig att äta - jag struntar i om det du håller på med är viktigt!
  • Jag är inte upprörd. < = > Tro fan att jag är upprörd, din idiot
  • Du är så...manlig. < = > Du behöver duscha och raka dig
  • Du är verkligen omsorgsfull ikväll. < = > Är sex det enda du tänker på?
  • Jag är inte överkänslig! < = > Jag har mens nu.
  • Var lite romatisk och släck lampan. < = > Jag har dallrande lår.
  • Det här köket är så obekvämt. < = > Jag vill ha ett nytt hus.
  • Bensinen är slut. < = > Gå och tanka.
  • Slaskhinken är full. < = > Gå och töm den.
  • Hunden skäller. < = > Gå ut i dina kalsonger och kolla vad som är på gång.
  • Jag vill ha nya gardiner. < = > och möbler, och mattor och tapeter.
  • Jag behöver ett par nya bröllopsskor. < = > De andra 40 paren har fel nyans av vitt.
  • Häng tavlan där. < = > Nej! Jag menar DÄR!
  • Jag hörde något. < = > Jag såg att du nästan hade somnat.
  • Älskar du mig? < = > Jag kommer att be om något otroligt dyrt.
  • Hur mycket älskar du mig? < = > Jag gjorde något idag som du verkligen inte kommer att tycka om.

Som svar på frågan "Vad är det?"

  • Inget. < = > Allt.
  • Allt. < = > Min PMS är på topp just nu och fortsätter bara uppåt.
  • Inget, jag lovar. < = > Det är bara det att du är den största idioten på det här klotet.
  • Jag vill inte prata om det. < = > Gå iväg, jag håller fortfarande på och samlar kraft.

Kommentarer
Postat av: Therese

WOW, vilken grej! Kul att läsa... Fniss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback