Tisdag

Varit på staden idag. Helt okej, men man blir väääldigt trött av allt sus och brus och alla människor. Neela blev nog också väldigt trött , iallafall blev hon väldigt ledsen när vi skulle åka hem. Hon skrek och grät HELA vägen hem till Kåge - och dessutom tror jag att vi lyckats tappa bort hennes favoritsnutte med lejonet på stan nånstans, kanske på H&M. När vi äntligen var hemma var jag helt slut och hade fått en härlig låsning i ryggen och Neelis var blöt i svett men lycklig över att inte behöva åka mera bil och framförallt över att hennes Pappa var hemma. Med jämna mellanrum på hemfärden ropade hon nämligen paaaaappaaa... omma baaabbaaaa... Stckars liten. Det är inte ofta hon är lessen så när hon väl är det så får jag så ont i hjärtat så jag nästan svimmar.

I kväll var vi en snabbis till Frostkåge och firade lilla Vilja som vill bli stor och fylla 3. Hipp och hurra för henne. Maräng... swiss...shvisch.... svisch.... ja, vad det nu heter fick vi också och det var hur gott som helst!! 

OIIIIIIIIIII HERREGUUUUD!








BIlderna snodda från
Bilder på Spindlar och annat äckel ni hittat hemma!
« skrivet: 11 September 2008 kl. 12:53:24 »
 


oj. Det var en spindel på tvn... eller i tv:n eller hur man säger... Okej. Det finns en värdelös grej med att ha en asstor TV. När TV:n visar spindelprogram blir spindlarna nästan större än mej!
Puh.
Nu ska jag försöka andas normalt och sedan stänga av det farliga programmet och kanske ta en snabbdusch innan sängen.

(tänkte att jag skulle lägga in en spindelbild... Jag måst ju va helt dum i huvet, för nu sitter jag och googlar på "Spindel" och gissa hur jag mår?  Kommer inte att sova gott i natt... nä. Man kan utan större överdrift konstatera att hela intrenet svämmar över av spindelmonster.... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback