Done

  • vaknat - lätt ofrivilligt av ilsken väckare
  • kört Neelis till dagis
  • kommit hem
  • ätit frukost i oändlighets oändlighet
  • spelat patiens på datorn... och kommit överens med mej själv att ALDRIG åka till vegas, det skulle bara sluta dåligt, jag kan inte sluta spela när jag väl börjat...
  • Ringt till massor av byggfirmor i hopp om att någon vill bygga en anständig farstukvist åt mig. Gick skitdåligt. Alla byggfirmor vill göra annat, typ sånt som dom vart uppbokade på sedan länge....
  • Ringt min chef och berättat att havandeskapspenningen är beviljad och mitt liv kan vända.
  • Pratat i telefon med minst två kompisar
  • Betalat räkningar - inte alls roligt när man varit hemma en stor del av månaden och försäkringskassepengar lär jag ju inte se röken av än på ett tag...
  • promenerat med Neelis
  • postat viktigt brev
  • Ätit popcorn
  • sett tv
  • kvällsfikat

Nu: sängen.

Konstigt är att trots att det är skitmånga punkter på "det här har jag gjort idag listan" så skulle jag lätt kunna dubbla listan med sånt jag inte har gjort men som skulle behöva göras... Varför är det alltid så??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback