halvtid

Nu jobbar jag halvtid med typ start idag. Känns RIKTIGT bra. Har nytt schema och jag tror att det kommer att bli kanon. Dessutom får jag in bra med vilotid och Neela får ett humant och bra dagisschema.

Igår var det verkligen VARMT, men det gjorde vi inte så mycket åt. vi var bara här hemma och gick runt och försökte överleva. I lördags var vi i bodan och spenderade största delen av tiden i träsket och den andra tiden hos Linn på lilla hjärtat. Det är såååå fint där. Och Neelavänligt! Hon tittade på alla djuren (häst, får girs ko, fågel och katt - kan det bli bättre?) och lekte i den lilla lekparken. Hur nöjd som helst! Känner mig nöjd med "helgen innan vardagen började om på allvar".

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja men du den där backen är inte att leka med! Jag går ju knappt upp för den ogravid :P Nämen allvarligt, hundarna går att stänga in om du skulle råka komma över din blyghet nästa gång :)My brukar bli så glad när det kommer barn så hon tacklar omkull dem, du kan ju förvarna Neela :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback