jobbat hårt!

För hårt tydligtvis... Jag var så himla peppad med nytt schema som kändes bra och en massa trevliga barn, men dagens arbetsuppgifter blev nog lite för mycket. Får nog stanna hemma imorgon då jag har SJUUUKT ont i magen ikväll. Jaja, värre saker har hänt. Nästa onsdag så lägger jag till lite arbetstid och tar ut en ordentlig rast så ska nog det här ordna sig.

Annars har det hänt... Trevligheter!
Hade beställt kläder till Neelan från H&M och igår hade dom kommit så jag hämtade dom idag hos Erika.
Jag är supernöjd :)
Nu har hon nästan allt hon behöver inför höstens och vinterns upptåg,  förutsatt att hon inte växer ur allt för mycket av det som ligger i hennes lådor nu. Jag gjorde en storrensning här innnan jag satte mig med katalogen och jag kunde konstatera att hon har verkligen vuxit över sommaren. Mycket åkte upp i skåpen i väntan på att någon annan ska vilja använda det. Ska se om jag kan fixa in lite bilder på Neelis nya outfits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback